כשלקוח פונה אלינו למיתוג, לפני שמתחילים בכלל לעבוד, קודם כל חולמים. לפני תקציבים, שרטוטים, איך עושים ולמה - עפים עם הדמיון. איך היינו רואים את זה אם לא הייתה אף מגבלה. צבע, קו, צורה. אחר-כך המציאות נכנסת וצריך לשרטט במילים את מה שנבצע בפועל. תתפלאו, אבל חלק חשוב מהיצירתיות זה לדחוף את הכל למסגרת התקציב. וזהו. מכאן זה כבר בידיים שלנו, הגרפיקאים שלנו יכינו סקיצות, פלטות צבעים, כיווני חשיבה, ספר מותג, ידייקו, ישנו, יוסיפו ויורידו כדי להכין לכם מיתוג שלא רואים בכל יום.