תהליך המיתוג שלנו

אנחנו עובדים יחד עם לקוחותינו כדי להבין לעומק את אופי המותג שלהם. באמצעות תהליך יצירתי ומסודר, אנו יוצרים זהות ויזואלית חדשה ומרעננת, מתוך מטרה להעביר את המסר הנכון לקהל היעד. אנחנו כאן כדי להפוך את החזון והצרכים שלכם למציאות עם טאץ' אישי ומקצועי.

1. מגדירים מטרות:

עושים פגישה כדי להבין את המצב הנוכחי של העסק ומה המטרות בקמפיין הנוכחי.

2. מבינים את הייחודיות ואת נקודות העצמה של המותג.

3. מגדירים קהלים ופלחי קהל ולומדים את הצרכים והכאבים שלהם.

4. ישיבת קריאייטיב

איך לתפוס את תשומת של הלקוח. איתור ביטויי מפתח וסלוגן לקמפיין.

5. שרטוט פאנל שיווקי ובנייה שלהם.

6. הגדרת כלי מעקב.

7. קופי ועיצוב

טקסטים ועיצובים חדים. הכל In-hause

8. פרסום הקמפיין

9. מעקב אחרי תוצאות.

10. אופטימיזציה.

קמפיינים לדוגמה

אשכול נגב מזרחי

שם הפרוייקט:

גיוס לקוחות עבור CodeNegev – בוטקאמפ פולסטאק בהפעלת חברת Experis.

מטרות:

גיוס 5 מתשתתפים חדשים, על מנת שהכיתה תוכל להיפתח.

אשכול נגב מזרחי

שם הפרוייקט:

גיוס לקוחות עבור CodeNegev – בוטקאמפ פולסטאק בהפעלת חברת Experis.

מטרות:

גיוס 5 מתשתתפים חדשים, על מנת שהכיתה תוכל להיפתח.

אשכול נגב מזרחי

שם הפרוייקט:

גיוס לקוחות עבור CodeNegev – בוטקאמפ פולסטאק בהפעלת חברת Experis.

מטרות:

גיוס 5 מתשתתפים חדשים, על מנת שהכיתה תוכל להיפתח.

שם הפרוייקט:

גיוס לקוחות עבור CodeNegev – בוטקאמפ פולסטאק בהפעלת חברת Experis.

קהל היעד:

צעירים שגרים ברשויות האשכול – דימונה, אילות, רתמים,הפזורה, כרמים וכו’ ושמתעניינים בהייטק.

מטרות:

גיוס 5 מתשתתפים חדשים, על מנת שהכיתה תוכל להיפתח.

אתגרים מיוחדים:

1. רוב התושבים והצעירים באיזור אינם מוכוונים לחדשנות ולהייטק אלא לתעשיות מסורתיות יותר. 2.ישנו תהליך מיון ארוך, שבסופו רק חלק קטן מהמתמודדים ממשיכים קדימה. לכן, כבר ברמת הקמפיין, ניסינו להדגיש את הקושי ולסנן את אלו שלא יעברו את המיונים. 3.רוב הקהל כבר נחשף לקמפיין בסיבובים הקודמים שלו. 4.מסגרת הזמן: בשל לוחות הזמנים, נאלצנו להקים את הקמפיין ולסיים את הגיוס בתוך שבוע וחצי.

אסטרטגיה:

1.בשל המניעים הרגשיים השונים בין גברים לנשים נכתבו סדרות מודעות (AdSet) שונות לנשים ולגברים. 2.בכל אחד מקהלי היעד (גברים/ נשים) השתמשנו בשתי סדרות מודעות–סדרה לקהל חדש, שנחשף פעם ראשונה, וסדרה לקהל צבוע – רימקטינג. 3.בפרסום בתקופת זמן קצרה התקציב נשרף מהר, הפתרון הוא ליצור כמה מודעות שונות ולהריץ אותם במקביל, כך נמנעים מתדירות (Frequency) גבוהה שמעלה את המחיר.

תוצאות

1. המודעות הגיעו ל77,438 איש. 2. התדירות המצטברת של כל המודעות יחד היא 2.78. 3. 1342 אנשים נכנסו לדף הנחיתה (דף הנחיתה לא נבנה על ידינו). 4. הוגשו כ22 מועמדויות. 5. התקבלו 6 תלמידים חדשים לקורס.

שם הפרוייקט:

פרסום חוגי קפוארה מנטלית לילדים בתל אביב

קהל היעד:

הורים לילדים בגילאים 3-8.

מטרות:

לרשום 60 ילדים חדשים לחוגי הקפוארה של קפוארה מנטלית.

אתגרים מיוחדים:

1. הפרסום היה צריך להיות באיזור ספציפי מאוד – 5 שכונות ספציפיות בתל אביב. זו גיאוגרפיה צרה וקהל קטן. 2. יש מתחרים רבים על אותה משבצת, ועל כן היה צריך להבליט את הייחודיות של בניהו.

אסטרטגיה:

קמפיין התחלק ל3 שכבות: 1. היכרות – פרסום פוסטים שהצליחו בויראלי לקהלים חדשים וצביעת הקהל שהגיב בצורה כלשהי לפוסטים האלו. 2.הצעה לעקוב אחרי הדף / הצעה לרכישה – הפעולה המרכזית. 3. ReMarketing – מודעות אלו מביאות את התוצאות הטובות ביותר. מודעות חוזרות לאנשים שביצעו אינטרקציה עם אחת המודעות הקודמות והצעה חוזרת מזוית אחרת ללייק/ רכישה.

תוצאות

1 . הייחודיות של חוגי הקפוארה הם בדמותו של בניהו דיין צדק, אלוף הארץ שפיתח שיטת קפוארה חדשה, ולכן החלטנו שהקמפיין יכיר להורים החדשים את דמותו, ורק לאחר מכן להביא אותם לשיעורי נסיון. 2. על כן, בשלב הראשון סיפרנו את סיפור החיים של בניהו וצבענו את ההורים שקיימו אינטרקציה עם המודעה. 3. במקביל, קיימנו אירועי חשיפה בכל אחת מהשכונות ופרסמנו אותם בנפרד. אירועים אלו היו הפנינגים גדולים וכללו הצגה ופעילות הורים וילדים. פעילויות אלו משכו הורים רבים. 4. ההורים שהגיעו לאירועים וההורים שקיימו אינטרקציה עם הסיפור האישי נחשפו למודעות מכירה.

שם הפרוייקט:

פרסום קולקציית קיץ.

קהל היעד:

שים בגילאי 16-35, שאוהבות איור/ אופנה וכו

מטרות:

גיוס 5 מתשתתפים חדשים, על מנת שהכיתה תוכל להיפתח.

אתגרים מיוחדים:

1. הגדלת חשיפה. 2. להבין עד איזה גיל רוכשים את הפריטים של שיראל. 3. 50 מכירות.

אסטרטגיה:

קמפיין התחלק ל3 שכבות: 1. היכרות – פרסום פוסטים שהצליחו בויראלי לקהלים חדשים וצביעת הקהל שהגיב בצורה כלשהי לפוסטים האלו. 2.הצעה לעקוב אחרי הדף / הצעה לרכישה – הפעולה המרכזית. 3. ReMarketing – מודעות אלו מביאות את התוצאות הטובות ביותר. מודעות חוזרות לאנשים שביצעו אינטרקציה עם אחת המודעות הקודמות והצעה חוזרת מזוית אחרת ללייק/ רכישה.

תוצאות

1. המודעות הגיעו ל1,296,623 נשים. 2. הקמפיין הוציא 2,973 דולר, מכר 147 מכירות, והכניס 6,973 דולר, למרות שמכירות היו היעד השני שלו. 3. הקמפיין הוסיף 1,441 עוקבים חדשים באינסטגרם, ו 562עוקבים חדשים בפייסבוק )כאמור קודם, קהל היעד אינו נמצא בעיקר בפייסבוק(.

דילוג לתוכן